Mens vi nærmer oss slutten av året, reflekterer vi over årets høydepunkter og gir anerkjennelse
til noen av våre favorittprodukter som virkelig skilte seg ut!
Med sin rike smaksprofil, sunne, ingrediensfokuserte tilnærming og innbydende atmosfære som samler folk rundt bordet, mener vi at det asiatiske kjøkkenet tar hjem prisen for "Årets mattrend".
Den olivenslipte kniven er et praktisk verktøy som har blitt en stadig mer populær hverdagskniv på knivlisten. Olivensliping er en liten fordypning i knivbladet som gjør at råvarene ikke fester seg like lett til kniven når du skjærer. Derfor mener vi at olivensliping får æren av å være "årets trendprodukt".
Alle har nok lagt merke til at rosa har vært den ultimate trendfargen i år, spesielt etter
den store filmen som fikk oss alle til å elske denne fargen enda mer! I løpet av året har
store merker lansert nye produkter i fantastiske nyanser som Hibiscus og Coral Crush. Derfor
er det ingen overraskelse at vinneren av prisen for "Årets farge" i år er selvfølgelig rosa!
Vi fylte 18 år og feiret med et stort jubileum! Siden 2005 har vi spredt matlagingsglede, og vi er så glade for at du har lyst til å bli med oss på reisen.
Kay Bojesens aper er ekte designklassikere! Jubileumsapekatten i Reworked Anniversary-kolleksjonen
er en spesialutgave, laget for å feire at Bojesen skar ut de første smilende linjene i tre for over 70 år siden.
Reworked Anniversary-apen er ikke bare en hyllest, men også et statement. Den er laget av høykvalitets resirkulert
tre - en stilig måte å gi tre nytt liv på. Derfor mener vi at den fortjener
prisen "Årets bærekraftsinitiativ".
Vi vant Prisjakts ærefulle tittel "Årets butikk": Hjem & Kjøkken!" - Så til slutt vil vi benytte anledningen
til å takke alle dere som stemte på oss. Godt nytt år!