Bagaren och Kocken AB

Returer

Har noe gått feil?
Kontakt oss på kundservice så hjelper deg.
 
Kundeservice
Mail: info@bakerenogkokken.no
Telefon: 23 96 17 77
1. Pakk produktet i originalembalasjet og pakk så den ikke skades ved returtransporten.
2. Fyll i returinformasjonen du finner nedenfor og legg med den i returpakken.
3. Vi sender returfraktseddelen, sett den på pakken og lever pakken inn på nærmeste postkontor.
 
Vi kommer å kunne løse ditt ærende så fort som produktet kommer tilbake til oss!
Angret kjøp:Vi har 90 dagers åpent kjøp, forutsatt at du ikke har brukt varen og at den returneres i uskadet tilstand. Angrefristen begynner den dagen du tar imot varen. Etter at du har sendt tilbake varen ubrukt i originalemballasjen tilbakebetaler Bakeren og Kokken deg. For å unngå purregebyr bør du betale din faktura før betalingsfristen, da det kan ta litt tid før vi har mottatt varen. Returfrakt: Ved reklamasjon står vi for returfrakten og ved angret kjøp står kunden for returfrakten på 149 NOK.
Frakt som bekostes av kunden selv erstattes ikke i ettertid. Garanti: For garantiærender ber vi deg kontakte kundservice.

Som kunde har du rett til å teste produktets funksjoner. Dette gjelder kun for å faststille produktets egenskaper og funksjoner. Produktet skal returneres ubrukt og i uforandret tilstand, i originalemballasje og eventuell inneremballasje. Vi ber deg om å ikke tape eller sette etiketter direkte på originalemballasjen. Om din håndtering av varen innebær nedsatt verdi av denne vil Bakeren og Kokken utnytte sin rett til å trekke fra summen som tilsvarer den nedsatte verdien. Ved retur er du som kunde ansvarlig for å pakke varen på en forsvarlig måte slik at den ikke blir skadet under transport. Vi erstatter ikke produkter som blir fraktskadet under transport til oss. 
 
Returinformasjon